UCare-ის საგარანტიო გეგმები
|
ძირითადიᲒᲔᲒᲛᲐ
|
პლუსᲒᲔᲒᲛᲐ
|
პლატინაᲒᲔᲒᲛᲐ
|
---|---|---|---|
გახანგრძლივებული გარანტია 3 წლამდე |
|||
უფასო შეკეთება გაფართოებული გარანტიით |
|||
საერთაშორისო საგარანტიო დაფარვა (1 წელი) |
|||
შემთხვევითი დაზიანების გარანტია |
|||
შეკეთების საფასური 25% (თითო შემთხვევაზე) შემთხვევითი დაზიანების გარანტიის ფარგლებში. წესები და პირობები ვრცელდება* |
|||
დაღვრის დაზიანება |
|||
Ცეცხლდამცავი |
მოწყობილობა შეკეთდა არასანდო სერვის ცენტრებში, თუ UBUY-ის მიერ არ იყო იგი დადასტურებული.
დაზიანება გამოიწვია განზრახ მტვრევამ.
მრავლობითი საეჭვო დაზიანებებები პროდუქტის ერთსა და იმავე ან სხვადასხვა მხარეს.
მოწყობილობის კორპუსის მოღუნვა ან ჩაზნექილობა ან ნებისმიერი სხვა კოსმეტიკური დაზიანება.
მრავლობითი ან კომბინირებული დაზიანებები, როგორიცაა მტვრევა და სითხის დაღვრა ერთდროულად და სრული ჩაძირვა სითხეებში.
გაუმართაობა, რომელიც გამოწვეულია არასწორად გამოყენებით, განზრახ დაუდევრობით, არასწორი პარამეტრებით, გაუმართავი ნაწილითა და უვარგისი დამხმარე მასალების გამოყენებით.
სერიული ნომრები შეიცვალა, დაზიანდა ან მთლიანად ან ნაწილობრივ მოსცილდა , ან იარლიყი მოიხსნა .
პროდუქციის თანმხლები დამხმარე ნაწილები.
რეგულარული მოვლა და გაწმენდა.
მონაცემების/აღჭურვილობის/პროგრამული უზრუნველყოფის დაზიანება ვირუსული ინფექციის ან რაიმე მსგავსის გამო.
თქვენი მოწყობილობების დაცვა მავნებლებისა და მღრღნელების შემოსევისგან წარუმატებელია.
მოხმარებული ნაწილები, როგორიცაა წყლის გამწმენდის ფილტრები ან სამზარეულოს საკვამური, რომლებიც მხოლოდ დროის გარკვეული პერიოდის განმავლობაში მუშაობს, და, შესაბამისად, შეცვლილია მომხმარებლის მიერ, არ არის დაფარული.
მიწოდება და განბაჟება, თუ გამოცვლილი ნაწილი გამოგზავნილია თქვენთან. .
ნებისმიერი დაზიანება, რომელიც გამოწვეულია მწარმოებლის სპეციფიკაციების დაუმტკიცებელი ცვლილებებით, , მათ შორის, მწარმოებლის ინსტრუქციების შეუსრულებლობა.
გარანტია სხვაგან არ გადაგყვებათ.
გარანტია არ ფარავს ნებისმიერი პროდუქტის მონაცემთა აღდგენას, რომელსაც აქვს მოწყობილობაზე მონაცემების ციფრული შენახვის საშუალება.
UBUY-ს შეუძლია გააუქმოს გარანტია საქონელზე და დააბრუნოს საგარანტიო თანხა, თუ მიიჩნევს, რომ საქონელი არ არის შესაფერისი გარანტიის მიცემისთვის.
პროდუქტის დეფექტის ან დაზიანების შემთხვევაში, მომხმარებელმა უნდა წაიღოს პროდუქტი მწარმოებლის სერვის ცენტრში ან ნებადართულ სერვის ცენტრში პროდუქტის ორიგინალური შესყიდვის ინვოისთან ერთად იმ შემთხვევაში, თუ სერვის ცენტრი დააკისრებს შეკეთების გადასახადს, , მაშინ მომხმარებელმა უნდა გაუგზავნოს იგივე ნებადართული ინვოისი UBUY-ს თანხის დასაბრუნებლად, ამისთვის უნდა შეავსოს საგარანტიო მოთხოვნა თავისი ანგარიშის მეშვეობით.
დაზიანებული ნაწილების შემთხვევაში, მომხმარებელი უნდა დაუკავშირდეს UBUY-ს, თუ ნაწილები იქნება ხელმისაწვდომი, UBUY გაუგზავნის მას მომხმარებელს და მომხმარებელს მოუწევს გადაიხადოს ტრანსპორტირებისა და განბაჟების გადასახადი. თუ არ არის ხელმისაწვდომი, მაშინ მომხმარებელს შეუძლია საკუთარი ძალებით მოიპოვოს პროდუქტი და UBUY დააბრუნებს პროდუქტის ნაწილების ღირებულებას (მიწოდება+ საბაჟო თანხა არ დაბრუნდება)
იმ შემთხვევაში, თუ ნაწილი საერთოდ არ ფუნქციონირებს და ვერ მოხერხდა შეკეთება, მაშინ UBUY მოიპოვებს შემცვლელს მომხმარებლისთვის (ამორტიზაციის გამოყენების შემდეგ*), მომხმარებელს მოუწევს გადაიხადოს მიწოდების და საბაჟო გადასახადი. თუ ჩანაცვლება ვერ ხერხდება, , UBUY დააბრუნებს პროდუქტის ღირებულებას (ამორტიზაციის გამოყენების შემდეგ*)
ხანძრის შესახებ განაცხადის შემთხვევაში, შემდეგი დოკუმენტები უნდა მიეწოდოს უფლებამოსილ სერვის ცენტრს ან UBUY-ს:
- მოწყობილობა უნდა იყოს წარმოდგენილი და გადაეცეს UBUY-ს ნებისმიერ მდგომარეობაში.
- ზარალი იფარება მხოლოდ გარეგანი შემთხვევითი ხანძრის შემთხვევაში.
- შესყიდვის ინვოისის ასლი მომხმარებლის სახელზე. მომხმარებლის საიდენტიფიკაციო ბარათის ასლი.
- სახანძრო სამსახურის ანგარიშის ასლი ხელმოწერილი და სათანადო ბეჭდით.
ღირებულების დაკლება იქნება ყოველწლიური და შემდეგნარად:
- 1 წელი - პროდუქტის ღირებულების
- მე-2 წელი - პროდუქტის ღირებულების
- მე-3 წელი - პროდუქტის ღირებულების