ხშირად დასმული კითხვები
-
დაბრუნება და თანხის დაბრუნება
-
შეკვეთა და მიწოდება
-
განბაჟება და გაუქმება
-
გადახდები და მოსაკრებლები
-
კამპანიები და შეთავაზებები
-
კონფიდენციალურობა და ზოგადი ინფორმაცია
-
ლეგიტიმურობა და სანდოობა
No Faq Found
დაბრუნების პოლიტიკა
სამწუხაროდ, გადაცვლის პოლიტიკა არ გვაქვს. მომხმარებელს შეუძლია დააბრუნოს არასწორი, დაზიანებული, დეფექტური ან დაკარგული ნაწილი/არასრული პროდუქტი. დაზიანებული პროდუქტის შემთხვევაში, მომხმარებელმა მიწოდებიდან 3 დღის ვადაში, უნდა აცნობოს დანიშნულ კურიერ კომპანიას და Ubuy-ს, ხოლო სხვა პირობების შემთხვევაში, დაბრუნების ფანჯარა ღიაა მიტანიდან 7 დღის განმავლობაში. ჩვენი პოლიტიკა არ ეხება მომხმარებელთა პრობლემებს მიწოდებიდან 7 დღის შემდეგ. ბოდიშს გიხდით შექმნილი უხერხულობისთვის.
მომხმარებელი უნდა დაუკავშირდეს ჩვენს მხარდაჭერის ჯგუფს, რათა შეატყობინოს დაზიანებულ, დეფექტურ ან არასწორ პროდუქტთან დაკავშირებული პრობლემა. ბმული მიეწოდება მომხმარებელს რეგისტრირებულ ელფოსტის მისამართზე მას შემდეგ, რაც მომხმარებელთა მხარდაჭერის ჯგუფს დაუკავშირდება.
შესაძლებელია დაბრუნდეს მხოლოდ არასწორი, დაზიანებული, დეფექტური პროდუქტი(ებ)ი ან პროდუქტი(ებ)ი დაკარგული ნაწილებით.
- მომხმარებელი უნდა დაგვიკავშირდეს მიწოდებიდან 7 დღის განმავლობაში.
- პროდუქტი უნდა იყოს უხმარი და ხელახლა გაყიდვად მდგომარეობაში.
- პროდუქტი უნდა იყოს ორიგინალურ შეფუთვაში, მათ შორის ბრენდის/მწარმოებლის ყუთში, MRP(საცალო გაყიდვის მაქსიმალური ფასი)-ის ეტიკეტი ხელუხლებელი, მომხმარებლის სახელმძღვანელო და საგარანტიო ბარათი.
- მომხმარებელმა ნაყიდი პროდუქცია უნდა დააბრუნოს სრულად, ყველა თანმხლები აქსესუარით ან მასში არსებული უფასო საჩუქრებით.
- სპეციფიური კატეგორიები, როგორიცაა შიდა სამოსი, თეთრეული, საცურაო კოსტუმი, სილამაზის პროდუქცია, სუნამოები/დეზოდორანტი და ნაჩუქარი ტანსაცმელი, სურსათი დაგასტრონომია, სამკაულები, შინაური ცხოველების საკვები, წიგნები, მუსიკა, ფილმები, ელემენტები და ა.შ., არ ექვემდებარება დაბრუნებას და თანხის ანაზღაურებას.
- პროდუქცია დაკარგული ეტიკეტებით ან აქსესუარებით.
- ციფრული პროდუქცია.
- პროდუქტები, რომლებიც დაზიანებულია ან აკლია სერიული ნომრები.
- პროდუქცია, რომელიც გამოიყენა ან დაამონტაჟა მომხმარებელმა.
- ნებისმიერი პროდუქტი, რომელიც არ არის ორიგინალური ფორმით ან შეფუთვით.
- შეკეთებული პროდუქტები ან ადრე საკუთრებაში არსებული პროდუქტები არ ექვემდებარება დაბრუნებას.
- პროდუქტები, რომლებიც არ არის დაზიანებული, დეფექტური ან განსხვავებული იმისგან, რაც თავდაპირველად იყო შეკვეთილი.
მომხმარებელს შეუძლია დააბრუნოს არასწორი, დაზიანებული, დეფექტური ან დაკარგული ნაწილი/არასრული პროდუქტი. პროდუქტის დაკარგვის შემთხვევაში მომხმარებელმა მიწოდებიდან 3 დღის ვადაში უნდა აცნობოს დანიშნულ საკურიერო კომპანიას და Ubuy-ს, ხოლო სხვა პირობების შემთხვევაში, დაბრუნების ფანჯარა ღიაა მიტანიდან 7 დღის განმავლობაში. ჩვენი პოლიტიკა არ ეხება მომხმარებელთა პრობლემებს მიწოდებიდან 7 დღის შემდეგ. ბოდიშს გიხდით შექმნილი უხერხულობისთვის.
მომხმარებელს შეუძლია დააბრუნოს არასწორი, დაზიანებული, დეფექტური ან დაკარგული ნაწილი/არასრული პროდუქტი. დაზიანებული პროდუქციის შემთხვევაში მომხმარებელმა მიწოდებიდან 3 დღის ვადაში უნდა აცნობოს დანიშნულ კურიერის კომპანიას და Ubuy-ს, ხოლო სხვა პირობების შემთხვევაში დაბრუნების ფანჯარა ღიაა მიტანიდან 7 დღის განმავლობაში. ჩვენი პოლიტიკა არ ეხება მომხმარებელთა პრობლემებს მიწოდებიდან 7 დღის შემდეგ. ბოდიშს გიხდით შექმნილი უხერხულობისთვის.
ნებისმიერი პროდუქტის დასაბრუნებლად მომხმარებელი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ პირობებს:
- მომხმარებელი უნდა დაგვიკავშირდეს მიწოდებიდან 7 დღის განმავლობაში.
- პროდუქტი უნდა იყოს უხმარი და ხელახლა გაყიდვად მდგომარეობაში.
- პროდუქტი უნდა იყოს ორიგინალურ შეფუთვაში, მათ შორის ბრენდის/მწარმოებლის ყუთი, მომხმარებლის სახელმძღვანელო, საგარანტიო ბარათი და MRP ტეგი ხელუხლებელი.
- მომხმარებელმა ნაყიდი პროდუქცია უნდა დააბრუნოს სრულად, ყველა თანმხლები აქსესუარით ან მასში არსებული უფასო საჩუქრებით.
მომხმარებელი უნდა დაუკავშირდეს ჩვენს მხარდაჭერის ჯგუფს, რათა შეატყობინოს დაზიანებულ, დეფექტურ ან არასწორ პროდუქტთან დაკავშირებული პრობლემა.
მომხმარებელმა უნდა ატვირთოს ყველა საჭირო სურათი და ვიდეო საკითხის მოკლე დეტალური აღწერით, რაც დაეხმარება გუნდს საქმის გამოძიებაში.
მეტი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, ეწვიოთ ჩვენს დაბრუნების პოლიტიკას ან დაუკავშირდით ჩვენს მხარდაჭერის გუნდს.
თანხის დაბრუნების პოლიტიკა
დაბრუნების შემთხვევაში, გადახდილი თანხის ანაზღაურების პროცესი დაიწყება მხოლოდ პროდუქტის მიღების, დათვალიერების და შემოწმების შემდეგ ჩვენს საწყობში. მას შემდეგ, რაც ჩაითვლება, რომ პროდუქტზე შესაძლებელია თანხის დაბრუნება, თანხა დაირიცხება თქვენს საბანკო ანგარიშზე/ Ubuy ანგარიშზე / გადახდის საწყის მეთოდზე.
თუ ანაზღაურების გადაწყვეტილება მიიღება, დაახლოებით 7-10 სამუშაო დღე დასჭირდება დაბრუნებული თანხის საწყისი გადახდის მეთოდში ასახვას. თუმცა, თქვენს საბანკო ანგარიშზე თანხის დაბრუნების დრო განსხვავდება და დამოკიდებულია თქვენი ბანკის ანგარიშსწორების პოლიტიკაზე. Ucredit-ის შემთხვევაში, თანხა აისახება თქვენს Ubuy ანგარიშზე 24-48 სამუშაო საათში. გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის გუნდს დამატებითი ინფორმაციისთვის.
- თვალყური ადევნეთ თქვენს საბანკო ანგარიშს, რადგან ბანკთაშორისი ტრანზაქციების ანგარიშსწორებას შესაძლოა მოსალოდნელზე მეტი დრო დასჭირდეს.
- დაუკავშირდით თქვენს ბანკს და მზად გაქვთ გარიგების ID მზად გასაზიარებლად.
- იმ შემთხვევაში, თუ ჯერ არ მიგიღიათ თანხის დაბრუნება, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა დახმარების ჯგუფს.
როგორც კი პროდუქტი ჩვენს საწყობში დაბრუნდება, ჩვენ დავიწყებთ თანხის დაბრუნებას. თანხის საწყის გადახდის მეთოდში ასახვას დაახლოებით 7-10 სამუშაო დღე დასჭირდება. თუმცა, იგივე იცვლება ბანკის ანგარიშსწორების სტანდარტების მიხედვით. Ucredit-ის შემთხვევაში თანხა აისახება თქვენს Ubuy ანგარიშზე 24-48 სამუშაო საათში. გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის გუნდს დამატებითი ინფორმაციისთვის.
მომხმარებელს შეუძლია დააბრუნოს არასწორი, დაზიანებული, დეფექტური ან დაკარგული ნაწილი/არასრული პროდუქტი.
თუ შეკვეთა არ იქნა მიტანილი ან დაიკარგა ტრანზიტის დროს, თანხის დაბრუნდება.
გთხოვთ, გაეცნოთ მიწოდების პოლიტიკას და ჩვენს კლიენტთა მომსახურებას დამატებითი დეტალებისთვის.
შეკვეთა
თქვენ შეგიძლიათ თვალყური ადევნოთ თქვენს შეკვეთას "შეკვეთის თრექინგის ბმულის" დახმარებით, რომელსაც მიიღებთ შეკვეთის დამადასტურებელ ელ.წერილში/SMS-ში.
შეგიძლიათ დააწკაპუნოთ „შეკვეთის თრექინგ“-ზე, რომელიც ხელმისაწვდომია გვერდის ბოლოში, რათა აკონტროლოთ შეკვეთები ჩვენს ვებგვერდზე.
აპლიკაციის მომხმარებლებს შეუძლიათ ნახონ "შეკვეთის თრექინგი", რომელიც ხელმისაწვდომია მენიუს სიმბოლოზე. ნუ მოგერიდებათ დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის გუნდს შემდგომი დახმარებისთვის.
სამწუხაროდ, ჩვენ ვერ შევცვლით პროდუქტს შეკვეთის მიღების შემდეგ.
დიახ, თუ მოითხოვთ, შეკვეთის ინვოისის მოწოდება შესაძლებელია. გთხოვთ, დაუკავშირდეთ კლიენტთა მომსახურების ჯგუფს დახმარებისთვის.
- ეწვიეთ ჩვენს გლობალურ საძიებო სისტემას, რომ იპოვოთ პროდუქტი, რომელსაც ეძებთ.
- დააწკაპუნეთ სასურველ პროდუქტზე პროდუქტის შესახებ მეტი ინფორმაციის სანახავად.
- აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ნივთი და აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ზომა და რაოდენობა. არჩევის შემდეგ დააწკაპუნეთ „კალათაში დამატება“-ზე.
- თქვენი კალათის სანახავად, აირჩიეთ ღილაკი "კალათის ნახვა". ამის შემდეგ, შეგიძლიათ აირჩიოთ "გააგრძელეთ ყიდვა“, თუ გსურთ დაამატოთ მეტი ნივთი, ან "გააგრძელეთ შეკვეთის მიცემა“, თუ გსურთ გადახდა.
- გამოიყენეთ ფასდაკლების კუპონი, თუ ეს შესაძლებელია
- თუ გსურთ გააგრძელოთ როგორც სტუმარმა, გთხოვთ, შეიყვანოთ თქვენი ელფოსტის მისამართი და მიწოდების ინფორმაცია გასაგრძელებლად.
- თუ თქვენ ხართ დაბრუნებული მომხმარებელი, გთხოვთ, შეიყვანოთ თქვენი სისტემაში შესასვლელი რეგისტრაციის დეტალები.
- თუ ახალი მომხმარებელი ხართ და გსურთ დარეგისტრირება, დარეგისტრირდით თქვენი საკონტაქტო მონაცემებით.
- გაგრძელებისთვის აირჩიეთ გაგზავნის მეთოდი.
- დააწკაპუნეთ თქვენთვის სასურველ გადახდის მეთოდზე და დააჭირეთ გაგრძელებას გადახდისთვის.
- თქვენი შეკვეთა განთავსდებამაშინ როდესაც ჩვენთან დაფიქსირდება გადახდა.
იმ შემთხვევაში, თუ შეკვეთაარ მიგიღიათ, გთხოვთ დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერას ან დანიშნულ საკურიერო კომპანიას დახმარებისთვის.
მიწოდება
შეკვეთები, როგორც წესი, ბარდება იმ ვადაში, რომელიც მითითებულია გადაზიდვის მეთოდში, რომელიც არჩეულია მომხმარებლის მიერ შეკვეთის დროს.
როდესაც კლიენტს მოეთხოვება საბაჟოს გადახდა, მიტანა დადასტურდება გადასახადის გადახდის შემდეგ.
დიახ, მიწოდებამდე მიიღებთ ზარს/SMS-ს კურიერის კომპანიისგან. შეგიძლიათ, რომ მოტანა თქვენთვის სასურველ დროს დაგეგმოთ.
- თუ ეს შესაძლებლობა ხელმისაწვდომია თქვენს ქვეყანაში. თქვენ შეგიძლიათ გადაიხადოთ ბაჟი, მოსაკრებელი და გადასახადები წინასწარ ან მიღების დროს. ეს ოპცია ხელმისაწვდომია და გამოითვლება გადახდის დროს.
- ქვეყნიდან გამომდინარე. ბაჟი, მოსაკრებლები და გადასახადები შეიძლება ჩამოიჭრას წინასწარ და გამოითვალოს გადახდისას. მომხმარებელს არაფრის გადახდა არ უწევს შეკვეთის მიტანის დროს და თუ საკურიერო კომპანია თანხას ჩამოგაჭრით, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერას დახმარებისთვის.
- ზოგიერთ ქვეყანაში ბაჟის, მოსაკრებლებსი და გადასახადების თანხა წინასწარ არ გეჭრებათ. მომხმარებელს მოუწევს გადაუხადოს ეს გადასახადი დანიშნულ საკურიერო სერვისს.
თქვენი შეკვეთის პროდუქცია შეიძლება გამოგეგზავნოთ მრავალჯერადი გადაზიდვით, რათა რაც შეიძლება სწრაფად მიიღოთ!
მაგრამ არ ინერვიულოთ! ნებისმიერი ტრანსპორტირება ემატება თქვენს შეკვეთას მხოლოდ ერთხელ. თქვენ არ გჭირდებათ გაგზავნის საფასურის ხელახლა გადახდა, თუ თქვენ იღებთ თქვენს შეკვეთას მრავალჯერადი გადაზიდვით.
საბაჟო დეკლარაცია
- თუ საბაჟო გადახდილია წინასწარ: მომხმარებელს არაფრის გადახდა არ უწევს შეკვეთის მიტანის დროს და თუ საკურიერო კომპანია თანხას ჩამოგაჭრით, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერას დახმარებისთვის.
- იმ შემთხვევაში, თუ ბაჟის, მოსაკრებელის და გადასახადების თანხა არ ჩამოგეჭრათ წინასწარ. მომხმარებელს მოუწევს ამ გადასახადების გადახდა მიღების დროს.
როგორც წესი, საკურიერო კომპანია ზრუნავს განბაჟების პროცედურაზე. თუმცა, საბაჟო ორგანომ შეიძლება მოითხოვოს მომხმარებლისგან სასწრაფო დეკლარაცია ან დამატებითი დოკუმენტები. თქვენ უნდა მიაწოდოთ ყველა საჭირო დოკუმენტი და ცნობა კურიერკომპანიას რაც შეიძლება მალე, რათა მათ წარუდგინონ საბაჟო ორგანოს.
როდესაც საბაჟო არ არის გადახდილი წინასწარ შეკვეთით, მომხმარებელი პასუხისმგებელია საბაჟო გადასახადის გადახდაზე, საჭირო დოკუმენტაციის მოწყობაზე და ტვირთის განბაჟებაზე.
რაც შეეხება კლიენტის მიერ Ubuy ვებსაიტის მეშვეობით განხორციელებულ თითოეულ ასეთ შესყიდვას, დანიშნულების ქვეყანაში მიმღები ყველა შემთხვევაში უნდა იყოს „ჩანაწერის იმპორტიორი“ და უნდა შეესაბამებოდეს აღნიშნული დანიშნულების ქვეყნის ყველა კანონს და რეგულაციას პროდუქტი(ებ)ისთვის. შეძენილია Ubuy ვებსაიტის საშუალებით.
როგორც წესი, საკურიერო კომპანია ზრუნავს განბაჟების პროცედურაზე. იმ შემთხვევაში, თუ გადაზიდვა ტარდება საბაჟო განბაჟების პროცესებზე სათანადო დოკუმენტაციის/დოკუმენტების/დეკლარაციის/სახელმწიფო ლიცენზიის ან "ჩანაწერის იმპორტიორისგან" საჭირო სერთიფიკატების არარსებობის ან არარსებობის გამო:
- თუ „ჩანაწერის იმპორტიორი“ ვერ მიაწვდის საბაჟო ორგანოებს საჭირო დოკუმენტებსა და დოკუმენტაციას და შედეგად პროდუქტ(ებ)ს ჩამოართმევს საბაჟო, Ubuy არ დააბრუნებს თანხებს. ამიტომ, ჩვენ გირჩევთ, წინასწარ მოემზადოთ და წარადგინოთ შესაბამისი დოკუმენტები საბაჟო ორგანოების მიერ მოთხოვნის შემთხვევაში.
- თუ ტვირთი დაბრუნდება ჩვენს საწყობში დოკუმენტების დაკარგვის/არყოფნის შემთხვევაში და ა.შ.მომხმარებლის მხრიდან Ubuy მხოლოდ ანაზღაურებს პროდუქტი(ებ)ის შესყიდვის ფასს მომხმარებელს. ტრანსპორტირებისა და დაბრუნების საფასური არ შედის თანხის დაბრუნებაში.
- Product category and price
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
გადაზიდვის შეფერხების თავიდან ასაცილებლად, საბაჟო შეიძლება მოითხოვოს თქვენი მხრიდან შემდეგი დოკუმენტები:
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
საბაჟო ორგანოებმა ასევე შეიძლება მოითხოვონ დამატებითი დოკუმენტები, რომლებიც არ არის ჩამოთვლილი ზემოთ. კურიერის კომპანია შეგატყობინებთ, თუ საჭიროა კონკრეტული დოკუმენტი განბაჟების მიზნებისთვის.
წინასწარი საბაჟო გადასახადებისთვის, სხვა გადასახადს არ მოითხოვენ.
საბაჟო გადასახადებისთვის, რომლებიც წინასწარ არ არის აღებული, საკურიერო კომპანიამ შეიძლება დაგაკისროთ შემდეგი გადასახადები:
- დანახარჯების საფასური
- საბაჟოს საწყობი, თუ მომხმარებელმა დროულად ვერ უზრუნველჰყო საჭირო დოკუმენტი.
- გადასახადები
- გადმოტვირთვის საფასური
- ადმინისტრაციული გადასახადები
გაუქმება
- In the event that the order is not processed by the seller, a complete refund will promptly be issued from our side once the cancellation of the order is confirmed.
- Conversely, if the item you've ordered has been dispatched by the seller prior to cancellation, it is important to note that a minimal Cancellation Charge may apply. This fee is designed to cover any handling or processing costs incurred by the seller up to the point of dispatch, ensuring a fair and transparent approach to cancellations after the product has left their premises.
- Furthermore, when the product has been dispatched from our warehouse to your country, it is essential to understand that the cancellation option may no longer be available due to the logistical complexities involved in international shipping.
- გადადით თქვენს ანგარიშზე
- ახლახან განთავსებული ვარიანტის ქვეშ დააწკაპუნეთ გაუქმებაზე და განათავსეთ თქვენი მოთხოვნა.
- თუ შეკვეთის გაუქმების შესაძლებლობა არ არის ხელმისაწვდომი, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ მომხმარებელთა მხარდაჭერის ჯგუფში შეკვეთის გაუქმებისთვის.
გადახდა
Ubuy არ აკისრებს დამატებით არაფერს, გარდა ტრანსპორტირების და საბაჟო გადასახადების ხარჯებისა. როდესაც თქვენ ახორციელებთ გადახდას კონკრეტულ ვალუტაში, თქვენს ბანკს შეუძლია ჩამოგაჭრათ სხვაობა ვალუტაში, თუ ტრანზაქციის თანხა არის აშშ დოლარში ($), ევროში (â€) ან სხვა ვალუტაში.
ქვემოთ მოცემულია გავრცელებული გადახდის ოპციები.
- PayPal
- VISA/Mastercard
გადახდის ალტერნატიულ გზებს შეგიძლიათ გაეცნოთ ვებგვერდის ბოლოში
- შეამოწმეთ თქვენი საბანკო/ბარათის ამონაწერი და ნახეთ, ჩამოეჭრა თუ არა თანხა თქვენს ანგარიშზე.
- დაელოდეთ 24 საათი ჩამოჭრილი თანხა ავტომატურად აისახება თქვენს ანგარიშზე.
- დაუკავშირდით ჩვენს მხარდაჭერის გუნდს შემდგომი დახმარებისთვის.
- წინასწარ გადახდილი ბაჟისთვის: საბაჟო/იმპორტის მოსაკრებელის და გადასახადების თანხა, რომელიც დანსაზღვრულია გადახდის დროს, არის მიახლოებითი გადასახდელი თანხა და ზუსტი არ არის. თუ ფაქტობრივი საბაჟო გადასახადი აღემატება სავარაუდო საბაჟო გადასახადს, რომელიც მიიღება შეკვეთის განთავსების დროს, UBUY აანაზღაურებს დამატებით დარიცხულ თანხას.
- საბაჟოს გადასახადები, რომელიც წინასწარ არ არის გადახდილი: საბაჟო/იმპორტის მოსაკრებელი და გადასახადები გამოითვლება საბაჟო ორგანოების მიერ.
შეჩერებული ან გაუქმებული შეკვეთის სტატუსი ნიშნავს, რომ ჩვენ არ მიგვიღია გადახდა თქვენგან. თუ შეკვეთის თანხა ჩამოეჭრა თქვენი ანგარიშიდან და თქვენი შეკვეთის სტატუსზე კვლავ ნაჩვენებია შეჩერებული ან გაუქმებული. შეგიძლიათ ან დაელოდოთ რამდენიმე დღე თქვენს ანგარიშზე თანხის დაბრუნებას ან დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურებას შემდგომი დახმარებისთვის.
კამპანიები და შეთავაზებები
კამპანიების და შეთავაზებების ქვეშ ჩამოთვლილი პირობები მოქმედებს და ძალაშია მხოლოდ შეზღუდული დროით. ეს წესები და პირობები არ ვრცელდება უკვე ფასდაკლებულ პროდუქტებზე.
თქვენ უნდა შეიყვანოთ თქვენი ფასდაკლების კუპონის კოდი შესაბამის ველში კალათის გვერდზე ან გადახდის გვერდზე. გთხოვთ, დარწმუნდეთ, რომ არ არის დამატებითი სივრცეები კოდის წინ და შემდეგ ან ჩასმული მათ შორის, სანამ აკრეფთ ან ჩასვამთ კოდს მოცემულ ველში.
კუპონის კოდი მოქმედებს მხოლოდ პროდუქტის ფასზე. ფასდაკლება არ ვრცელდება ტრანსპორტირებისა და საბაჟო გადასახადებზე.
კონფიდენციალურობა და ზოგადი ინფორმაცია
- ჩვენ ვიყენებთ "ქუქიზ"-ს ჩვენს ვებგვერდზე ვიზიტორების სტატისტიკური მონაცემების, სარეკლამო მიზნებისა და მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებისთვის. ჩვენ შეიძლება განვაახლოთ ეს ინფორმაცია დროდადრო, საჭიროებისამებრ.
- ჩვენ გირჩევთ, რომ რეგულარულად ეწვიოთ ამ გვერდს, რათა ფლობდეთ განახლებულ ინფორმაცია ქუქიების შესახებ, რომლებსაც ჩვენ ვიყენებთ ჩვენს ვებსაიტზე.
- თქვენი თანხმობა - თქვენ ეთანხმებით "ქუქიზ"-ის გამოყენებას ჩვენი და ჩვენი სერვისის პროვაიდერების მიერ ჩვენს ვებგვერდზე ვიზიტის დროს მათ მიღებაზე დაწკაპუნებით.
- შემიძლია გავაუქმო ჩემი თანხმობა?
დიახ. თუ გსურთ თანხმობის გაუქმება, თქვენ უნდა წაშალოთ თქვენს მოწყობილობაზე შენახული "ქუქიზ"-ის ფაილები თქვენი ვებ ბრაუზერის პარამეტრებში. გარდა ამისა, შეცვალეთ თქვენი ვებ ბრაუზერის პარამეტრები, რათა მომავალში გამორთოთ "ქუქიზ", რათა თავიდან აიცილოთ მათი თქვენს მოწყობილობაზე შენახვა.
შეგიძლიათ დაგვირეკოთ, დაგვიკავშირდეთ ელექტრონული ფოსტით ან ცოცხალ ჩათში ნებისმიერ დროს „დაგვიკავშირდით“ გვერდზე მოცემული დეტალების გამოყენებით.
დასრულებული პროდუქტები არის ის პროდუქტები, რომლებსაც ჩვენ ვალაგებთ მაღაზია ქვეყნების გამყიდველებისგან (აშშ, დიდი ბრიტანეთი, ჩინეთი, იაპონია, ჰონგ კონგი და კორეა). ეს პროდუქტები მოგეცემათ შერჩეულ დროში.
დაუსრულებელი პროდუქტები არის ის პროდუქტები, რომლებიც ხელმისაწვდომია თქვენთვის მესამე მხარის გამყიდველების მეშვეობით. ეს გამყიდველები იმყოფებიან შესაბამისი მაღაზია ქვეყნების გარეთ. ამრიგად, ასეთი პროდუქტების მიწოდებას შეიძლება 10-დან 40 დღემდე დასჭირდეს. ჩვენ ვაჩქარებთ მიწოდებას მას შემდეგ, რაც ტვირთი მიიღება ჩვენს საწყობში.
დიაგნოსტიკა
გთხოვთ, წაშალოთ "ქუქიზ"თქვენს ბრაუზერში, სანამ შეკვეთას განათავსებთ.
- გადადით ინსტრუმენტებზე
- ისტორიის წაშლა
- "ქუქიზ"-ის წაშლა
- გთხოვთ გააგრძელოთ თქვენი ბრაუზერის გადატვირთვის/განახლების შემდეგ..
ეს გზა შეიძლება ოდნავ განსხვავებული იყოს თქვენს მიერ გამოყენებული ბრაუზერის მიხედვით.
თუ ჯერ კიდევ ვერ ახერხებთ შეკვეთის განთავსებას, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერის ჯგუფს შემდგომი დახმარებისთვის.
უსაფრთხოება
ყველა პროდუქტი მიეწოდება მომხმარებელს წარმატებული გადახდისას წარმოქმნილი ონლაინ ინვოისის გამოყენებით.
მიწოდების ყველა მისამართი ჩაწერილია შეკვეთის ისტორიაში და მოწმდება ჩვენი შესაბამისი განყოფილებების მიერ მიწოდებამდე.
თუ სისტემა მონიშნავს ნებისმიერ ტრანზაქციას, როგორც თაღლითობას, ჩვენ ამას ვამოწმებთ თაღლითობის გამოსავლენად გამოყენებული ყველა პარამეტრის ანალიზით. ეჭვის შემთხვევაში ტრანზაქცია გაუქმდება და თანხის დაბრუნება მოხდება 7 სამუშაო დღის განმავლობაში.
ლეგიტიმურობა
Ubuy არის კანონიერი გლობალური ელექტრონულისავაჭრო პლატფორმა, რომლის სათაო ოფისი მდებარეობს ქუვეითში. ეს არის სანდო საერთაშორისო სავაჭრო პლატფორმა მილიონობით მყიდველით მთელს მსოფლიოში, რომელსაც სჯერა მომხმარებელთა მომსახურების საუკეთესო გამოცდილების.
ჩვენ Ubuy-ში მკაცრად ვიცავთ ელექტრონული ვაჭრობის ყველა პროტოკოლს და პოლიტიკას 180-ზე მეტ ქვეყანაში, სადაც ჩვენ ვმუშაობთ. ჩვენ სულ ვცდილობთ, რომ მხარი ავუბათ ელექტრონული კომერციის მუდმივად ცვალებად სამყაროს, ჩვენი ოპერაციების შეცვლით და მორგებით თქვენი ყველა საჭიროებისა და მოთხოვნების შესასრულებლად.
Ubuy-ის მეშვეობით შესრულებული ყველა ტრანზაქცია უაღრესად უსაფრთხოა. ჩვენ ვიყენებთ მოწინავე დაშიფვრის სისტემებს გადახდის პროცესში, რათა უზრუნველვყოთ ჩვენი ძვირფასი მომხმარებლების სრული უსაფრთხოება და დაცვა არასაიმედო მოვლენის ან არასწორი ან დაზიანებული პროდუქტის შესახებ დავის შემთხვევაში, თანხის სრული დაბრუნება გაიცემა Ubuy-ის პოლიტიკის შესაბამისად.
გმადლობთ ყველა იმ მხარდაჭერისთვის, რომელიც გაგვიწიეთ წლების განმავლობაში. We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
საიმედოობა
Ubuy-მ 2012 წელს დაარსების დღიდან 10,500,000-ზე მეტი შეკვეთა მიაწოდა. იგი აწვდის მილიონობით მომხმარებელს ბრენდირებულ და ავთენტურ პროდუქტებს მსოფლიოს 180-ზე მეტ ქვეყანაში. სათაო ოფისი მდებარეობს ქუვეითში, ის გთავაზობთ უახლესი ტექნოლოგიების გამოყენებით უაღრესად უსაფრთხო ვებგვერდის სერვისებს, რომელიცუზრუნველყოფს უპრობლემო ონლაინ ყიდვისგამოცდილებას.
Ubuy გთავაზობთ უაღრესად უსაფრთხო ვებგვერდს მოწინავე დაშიფვრის სისტემებით გადახდის პროცესისთვის, რათა უზრუნველყოს ჩვენი ძვირფასი მომხმარებლების სრული უსაფრთხოება და დაცვა.
უახლესი უსაფრთხო ტექნოლოგიების გამოყენებაUbuy მუშაობს HTTPS-ზე, რომელიც უფრო უსაფრთხო გადაცემის პროტოკოლია. ყველა კომუნიკაცია თქვენს ბრაუზერსა და ვებგვერდს შორის დაშიფრულია, რაც ნიშნავს, რომ ყველა ტრანზაქცია უფრო უსაფრთხოა. ყველა პერსონალური ინფორმაცია დაცულია უსაფრთხო ქსელებით, რათა უზრუნველყოს მომხმარებლის ყველა ინფორმაციის დაცვა და კონფიდენციალურობა.
გარდა ამისა, ინფორმაცია დაშიფრულია Secure Socket Layer (SSL) ტექნოლოგიით და ვებგვერდის სკანირება ხდება რეგულარულად. ყველა ტრანზაქცია მუშავდება შესვლის პროვაიდერის მეშვეობით და არ ინახება ან მუშავდება ჩვენს სერვერებზე.
მიწოდების დაცვა და თანხის დაბრუნებაUbuy-ში თქვენი პაკეტის უსაფრთხოება ჩვენთვის მნიშვნელოვანია. ჩვენ ყოველთვის მზად ვართ მოვაგვაროთ თქვენი პაკეტების საკითხები ნებისმიერი შეფერხების დროს, რომელიც შეიძლება მოხდეს ფრენის დაგვიანების ან ცუდი ამინდის გამო. ჩვენ უზრუნველვყოფთ, რომ პაკეტები მოგაწოდოთ დროულად, საბაჟო განბაჟების პროცედურების გამარტივებით და ეროვნული დღესასწაულების დროსაც მუშაობით.
Ubuy-ს სჯერა მომხმარებელთა მომსახურების საუკეთესო გამოცდილების, რაიმე საეჭვო მოვლენის შემთხვევაში, თანხის სრული დაბრუნება მოხდება Ubuy-ის დაბრუნების პოლიტიკის შესაბამისად
სრული ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ჩვენს ვებგვერდს. თუ თქვენ გაქვთ რაიმე ეჭვი და შეკითხვა, გთხოვთ, ნუ მოგერიდებათ დაგვიკავშირდეთ ნებისმიერ დროს info@ubuy.com. ყოველთვის მზად ვართ და გვსიამოვნებს თქვენი დახმარება რათა გქონდეთ საუკეთესო გამოცდილება ჩვენთან ერთად.