დამატებულია კალათაში

შეძენილი ნივთის და თანხის დაბრუნების პოლიტიკა

მიიღეთ არასწორი, დაზიანებული, დეფექტური ნივთი ან ნივთები დაკარგული ნაწილებით? არ იდარდოთ, ჩვენი მხარდაჭერისა და ოპერაციების გუნდი აქარის, რათა დაგეხმაროთ მაქსიმალურად. ჩვენი მიზანია მომხმარებელს მივაწოდოთ გამორჩეული სერვისები.

შეძენილი ნივთის დაბრუნების პოლიტიკა და პროცედურა

მომხმარებელს შეუძლია დააბრუნოს არასწორი, დაზიანებული, დეფექტური ან დაკარგული ნაწილი/არასრული პროდუქტი. დაზიანებული პროდუქტის შემთხვევაში, მომხმარებელმა მიწოდებიდან 3 დღის ვადაში, უნდა აცნობოს დანიშნულ კურიერ კომპანიას და Ubuy-ს, ხოლო სხვა პირობების შემთხვევაში, დაბრუნების ფანჯარა ღიაა მიტანიდან 7 დღის განმავლობაში. ჩვენი პოლიტიკა არ ეხება მომხმარებელთა პრობლემებს მიწოდებიდან 7 დღის შემდეგ. ბოდიშს გიხდით შექმნილი უხერხულობისთვის.

In the event that a return request is approved, the customer will receive a return shipping label via Email. The customer must print this label and attach it to the returned products. The designated shipping company will contact the customer to Pick up the package from the customer’s original delivery address and the customer is responsible to handing over the package along with the products and label to the shipping company. The shipping company will then handle the return process and ensure the products are returned to one of Ubuy's international warehouse(s). The customer will not incur any return charges.

ნებისმიერი პროდუქტის დასაბრუნებლად მომხმარებელი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ პირობებს:

  1. მომხმარებელი უნდა დაგვიკავშირდეს მიწოდებიდან 7 დღის განმავლობაში.
  2. პროდუქტი უნდა იყოს უხმარი და ხელახლა გაყიდვად მდგომარეობაში.
  3. პროდუქტი უნდა იყოს ორიგინალურ შეფუთვაში, მათ შორის ბრენდის/მწარმოებლის ყუთში, MRP(საცალო გაყიდვის მაქსიმალური ფასი)-ის ეტიკეტი ხელუხლებელი, მომხმარებლის სახელმძღვანელო და საგარანტიო ბარათი.
  4. მომხმარებელმა ნაყიდი პროდუქცია უნდა დააბრუნოს სრულად, ყველა თანმხლები აქსესუარით ან მასში არსებული უფასო საჩუქრებით.

მომხმარებელი უნდა დაუკავშირდეს ჩვენს მხარდაჭერის ჯგუფს, რათა შეატყობინოს დაზიანებულ, დეფექტურ ან არასწორ პროდუქტთან დაკავშირებული პრობლემა.

მომხმარებელმა უნდა მიაწოდოს/ატვირთოს ყველა საჭირო სურათი და ვიდეო მოკლე დეტალური აღწერილობით, რაც დაეხმარება გუნდს საქმის მოკვლევაში.

პროდუქციის კატეგორიები და პირობები, რომლებიც არ ექვემდებარება დაბრუნებას:

  1. სპეციფიური კატეგორიები, როგორიცაა შიდა სამოსი, თეთრეული, საცურაო კოსტუმი, სილამაზის პროდუქცია, სუნამოები/დეზოდორანტი და ნაჩუქარი ტანსაცმელი, სურსათი დაგასტრონომია, სამკაულები, შინაური ცხოველების საკვები, წიგნები, მუსიკა, ფილმები, ელემენტები და ა.შ., არ ექვემდებარება დაბრუნებას და თანხის ანაზღაურებას.
  2. პროდუქცია დაკარგული ეტიკეტებით ან აქსესუარებით.
  3. ციფრული პროდუქცია.
  4. პროდუქტები, რომლებიც გატეხილია ან აკლია სერიული ნომრები.
  5. პროდუქცია, რომელიც გამოიყენა ან დაამონტაჟა მომხმარებელმა.
  6. ნებისმიერი პროდუქტი, რომელიც არ არის ორიგინალური ფორმით ან შეფუთვით.
  7. შეკეთებული პროდუქტები ან ადრე საკუთრებაში არსებული პროდუქტები არ ექვემდებარება დაბრუნებას.
  8. პროდუქტები, რომლებიც არ არის დაზიანებული, დეფექტური ან განსხვავებული იმისგან, რაც თავდაპირველად იყო შეკვეთილი.

თანხის დაბრუნების პოლიტიკა და პროცედურა

ნივთის დაბრუნების შემთხვევაში, თანხის დაბრუნების პროცესი დაიწყება მხოლოდ ჩვენს საწყობში პროდუქტის მიღების, დათვალიერების და შემოწმების შემდეგ, რაც ნიშნავს, რომ იგი აკმაყოფილებს შესაბამის კრიტერიუმებს. თანხის დაბრუნების დამტკიცება ან უარყოფა დამოკიდებულია პასუხისმგებელი ჯგუფის მიერ ჩატარებულ მოკვლევაზე.

თუ ანაზღაურების გადაწყვეტილება მიიღება, დაახლოებით 7-10 სამუშაო დღე დასჭირდება დაბრუნებული თანხის საწყისი გადახდის მეთოდში ასახვას. თუმცა, შეიძლება შეიცვალოს ბანკის მიერ დაწესებული სტანდარტების მიხედვით. Ucredit-ის შემთხვევაში, თანხა აისახება თქვენს Ubuy ანგარიშზე 24-48 სამუშაო საათში. გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის გუნდს დამატებითი ინფორმაციისთვის.

საბაჟო, ბაჟი, გადასახადები და დღგ-ის დაბრუნების პოლიტიკა არასწორი, დაზიანებული, დეფექტური პროდუქტი(ებ)ის ან პროდუქტ(ებ)ის შემთხვევაში დაკარგული ნაწილებით:

  1. თუ მომხმარებელს Ubuy-ის მიერ წინასწარ ჩამოეჭრა ბაჟი, მოსაკრებელი, გადასახადები ან დღგ, თანხა დაბრუნდება გადახდის კარიბჭესთან.
  2. თუ ბაჟი, მოსაკრებელი, გადასახადები ან დღგ არ იქნა ჩამოჭრილი Ubuy-ის მიერ წინასწარ, თანხა დაბრუნდება მხოლოდ Ucredit-ის სახით.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ საბაჟოს ბაჟი, მოსაკრებელი, გადასახადები და დღგ ანაზღაურდება მხოლოდ არასწორი, დაზიანებული, დეფექტური ან დაკარგული ნაწილის/არასრული პროდუქტის მიწოდების შემთხვევაში.

ფასდაკლებული ნივთები:

პროდუქტები, რომლებიც ფასდაკლების /სარეკლამო შეთავაზების ნაწილია, არ ექვემდებარება თანხის დაბრუნებას, თუ მათ არ აქვთ რაიმე დეფექტი.