დამატებულია კალათაში

TRACK YOUR ბრძანებთ INSTANTY!

რეალურ დროში განახლებები, ჰასლის უფასო თვალყურის დევნება!

თვალყურის დევნების ილუსტრაცია

სწრაფი გადაკვრა მრავალფეროვანი პარტნიორებისთვის!

უსაფრთხო გლობალური მიწოდება – უსაფრთხო, სწრაფი და ჰასლე-უფასო!

მსოფლიო რუქა

FAQ

თქვენ შეგიძლიათ მარტივად აკონტროლოთ თქვენი შეკვეთა "ტრეკის შეკვეთის ბმული" რომ თქვენ მიიღეთ თქვენი შეკვეთის დადასტურების ფოსტით / SMS. თქვენ ასევე შეგიძლიათ აკონტროლოთ თქვენი შეკვეთის გამოყენება ტრეკზე შეკვეთის ვარიანტი, რომელიც ხელმისაწვდომია გვერდის ბოლოში, ჩვენს ვებ – გვერდზე. აპლიკაციისთვის მომხმარებლები, "აკრეფის ბრძანება" ვარიანტი მოცემულია მენიუს ხატიზე. დამატებითი დახმარებისთვის, შეგიძლიათ დაუკავშირდით ჩვენს დამხმარე ჯგუფს.

შეკვეთის სტატუსები, როგორც წესი, მიუთითებს თქვენი შეკვეთის მიმდინარე ეტაპზე შესრულებაში პროცესი. აქ მოცემულია რამდენიმე ჩვეულებრივი სტატუსი და მათი მნიშვნელობა:
  • მოლოდინი: თქვენი ბრძანება მიღებულია, მაგრამ ჯერ არ დამუშავებულა.
  • დამუშავება: თქვენი ბრძანება მზადდება გადაზიდვისთვის.
  • გაგზავნილი: თქვენი ბრძანება გაიგზავნა და თქვენსკენ მიმავალ გზაზეა.
  • გადმოცემულია: თქვენი ბრძანება ჩამოვიდა თქვენს მითითებულ მისამართზე.
  • გაუქმდა: თქვენი ბრძანება გაუქმებულია, ან თქვენ ან გამყიდველმა.
  • დაბრუნდა: თქვენი ბრძანება გაუგზავნეს გამყიდველს.

თუ შეკვეთის განთავსების შემდეგ გჭირდებათ შეცვალოთ თქვენი მიწოდების მისამართი, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელს ან დაავალეთ საკურიერო კომპანიას დახმარებისთვის.

თუ თქვენი შეკვეთა რაიმე მიზეზით გადაიდო, პირველ რიგში, შეგიძლიათ თვალყური ადევნოთ მის სტატუსს, შემდეგ კი დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელს დახმარებისთვის. ამ გზით, თქვენ შეგიძლიათ იყოთ დაძაბულობისგან თავისუფალი თქვენი შეკვეთის შესახებ და იცოდეთ მისი ამჟამინდელი სტატუსი და მისი შეფერხების მიზეზები.

დააყენეთ თქვენი პროდუქტის მიწოდება იმ კონკრეტულ ვადაში, რომელიც შეიძლება შეირჩეს შემოწმების დროს. ყოველ შემთხვევაში, თუ თქვენ გამოგრჩეთ თქვენი პროდუქტის მიწოდება, მაშინ გადაზიდვა დაბრუნდება წარმოშობის ქვეყანაში. მომხმარებელს შეუძლია შეიტანოს ანაზღაურების მოთხოვნა მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ეს უფლებამოსილია შესაბამისად ურბის დაბრუნების პოლიტიკა.

არსებობს რამდენიმე მიზეზი, რის გამოც თქვენი თვალთვალის ნომერი შეიძლება არ განახლდეს, როგორიცაა დამუშავების შეფერხებები, გადამზიდავების საკითხები, ეტიკეტის ქმნილებები, დაკარგული პაკეტები და ა.შ. დახმარებისთვის, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერას და გაირკვეს, თუ საჭიროა დაბნეულობა.