ტრანსპორტორების პოლიტიკა
მომხმარებლის კმაყოფილების უზრუნველყოფა ყოველთვის იყო ჩვენი მთავარი პრიორიტეტი. ჩვენი უპირველესი მიზანია, რომ მომხმარებელს შეკვეთილი ნივთები მიეწოდოს უსაფრთხოდ და განსაზღვრული დროის ინტერვალში.
ჩვენი გუნდი ყურადღებით აკვირდება ყველა პაკეტს, გაგზავნის მომენტიდან, მომხმარებლისთვის მის წარმატებულ გადაცემამდე. ჩვენ ვიმედოვნებთ, რომ ყოველი მიწოდებული შეკვეთით, ნდობას გავუჩენთ და გავახარებთ ჩვენს მომხმარებლებს.
ტრანსპორტირების პროცესი და პროცედურა
პროდუქტი(ებ)ი იგზავნება გამყიდველიდან ჩვენს საწყობში. ამის შემდეგ, პროდუქცია (პროდუქტები) საფუძვლიანად შეისწავლება ჩვენს საწყობში, სანამ ისინი გაეგზავნება ჩვენს მომხმარებელს. ჩვენ ვახორციელებთ გზავნილების დროულად მიწოდებას მესამე მხარის საკურიერო სერვისების გამოყენებით, რომლებიც მომხმარებელს, ჩვენი სახელით, გადასცემენ შეკვეთებს.
ტრანსპორტირების შესაძლებლობები:
როდესაც განათავსებთ შეკვეთას, შეგიძლიათ აირჩიოთ მიტანის ვარიანტები გადახდის დროს. პროდუქტის აღწერილობაში აღნიშნული სავარაუდო თარიღი მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს გაგზავნის დროზე.
ტრანსპორტირების ხარჯები:
გაგზავნის მთლიანი საფასური გამოითვლება გადახდის გვერდზე. ტრანსპორტორების საფასური განსხვავდება პროდუქტის წონისა და ზომის მიხედვით, ასევე დამოკიდებულია, თუ რა გზით იგზავნება ტვირთი. გაგზავნის ღირებულება შეიცვლება ყოველი დამატებული ნივთით, რომელიც დაემატება თქვენს კალათას. მომხმარებელს შეუძლია დაზოგოს ტრანსპორტირების ხარჯები, თუ ერთი ნივთის შეკვეთის ნაცვლად, ის გაზრდის კალათის მოცულობას.
გაგზავნისას გასათვალისწინებელი მნიშვნელოვანი პუნქტები:
დარწმუნდით, რომ კარგად გაეცანით შემდეგ ინდექსებს:
-
შეფუთვის შეზღუდვები:
საერთაშორისო საავიაციო ორგანიზაციის ნორმებისა და სტანდარტების მიხედვით, აალებადი სითხეების, შეკუმშული აირების, თხევადი აირების, ჟანგვის აგენტებისა და აალებადი ნივთიერებების შემცველი პროდუქტები ექვემდებარება შეფუთვას მათი მოცულობის მიხედვით. თქვენი შეკვეთა მოგეწოდებათ მრავალ პაკეტში შეფუთული, თუ ის შეიცავს ასეთ პროდუქტ(ებ)ს.
-
საბაჟოზე ჩარჩენილი გადაზიდვები:
რაც შეეხება მომხმარებლის მიერ Ubuy ვებგვერდზე განხორციელებულ თითოეულ ასეთ შესყიდვას, მიმღები დანიშნულების ქვეყანაში,აუციელებლად უნდა იყოს „ჩანაწერის იმპორტიორი“ და უნდა შეესაბამებოდეს დანიშნულების ქვეყნის ყველა კანონს და რეგულაციას პროდუქტ(ებ)ისთვის, რომელიც შეძენილია Ubuy ვებგვერდზე
როგორც წესი, საკურიერო კომპანია ზრუნავს განბაჟების პროცედურაზე. იმ შემთხვევაში, თუ გადაზიდვა ხდება განბაჟების პროცესში სათანადო ცნობების/დოკუმენტების/დეკლარაციის/სახელმწიფო ლიცენზიის ან „ჩანაწერის იმპორტიორის“ სერტიფიკათის არარსებობის გამო:
- თუ "ჩანაწერის იმპორტიორი" ვერ მიაწვდის საბაჟო ორგანოებს საჭირო დოკუმენტებსა და ცნობებს და შედეგად პროდუქტ(ებ)ი ჩამოერთმევა საბაჟოს მიერ, Ubuy არ დააბრუნებს თანხებს. ამიტომ, ჩვენ გირჩევთ, წინასწარ მოემზადოთ და წარადგინოთ შესაბამისი დოკუმენტები საბაჟო ორგანოების მიერ მოთხოვნის შემთხვევაში.
- თუ ტვირთი დაბრუნდება ჩვენს საწყობში დოკუმენტების დაკარგვის/არყოფნის შემთხვევაში და ა.შ. მომხმარებელს გადახდილი თანხა აუნაზღაურდება მხოლოდ პროდუქტის შესყიდვის ფასიდან, ნივთის დაბრუნების ტრანსპორტირების საფასურის ჩამოჭრის შემდეგ. გაგზავნა და საბაჟო გადასახადი არ შედის დაბრუნებულ თანხაში.
-
გადაუცემელი ტვირთი/უარყოფილი ტვირთის დაბრუნება
როდესაც ტვირთის გაგზავნა დამტკიცებულია საბაჟო ორგანოების მიერ, შესაბამისი საკურიერო კომპანია დაუკავშირდება მომხმარებელს და დაგეგმავს შეკვეთის მიწოდებას:
იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელი არ უპასუხებს, უარს იტყვის შეკვეთის მიღებაზე ან უარს იტყვის გადამზიდველის მიერ მიწოდების დროს საჭირო მოსაკრებლისა და გადასახადების გადახდაზე. ტვირთი დაბრუნდება წარმოშობის ქვეყანაში.
The customer may file a refund claim for the above cases. If the shipment is eligible for a refund per Ubuy Return Policy then the Shipping, Custom and other charges (Tax, Gateway charges etc) will not be included in the refund. The Restocking Fee, Customs & VAT(If Applicable) will also be deducted from the total price of goods affected in the shipment.
თუ გზავნილი არ დაბრუნდა ან პროდუქტი(ები) არ ექვემდებარება დაბრუნებას, მომხმარებელს არ დაუბრუნდება გადახდილი თანხა.
-
აკრძალული ნივთები და შეზღუდული ნივთების იმპორტი დანიშნულების ქვეყანაში:
Ubuy ცდილობს დაიცვას კანონები და უზრუნველყოს, რომ პროდუქტი(ებ)ი აკმაყოფილებს შესაბამის ქვეყნებში მარეგულირებელ და უსაფრთხოების მოთხოვნებს. თუმცა, Ubuy-ის ვებგვერდზე ჩამოთვლილი ყველა პროდუქტი(ები) არ შეიძლება იყოს ხელმისაწვდომი თქვენს დანიშნულების ქვეყანაში შესაძენად. Ubuy არ იძლევა დაპირებებს ან გარანტიებს ვებ-გვერდზე ჩამოთვლილი ნებისმიერი პროდუქტის ხელმისაწვდომობასთან დაკავშირებით, როგორც ხელმისაწვდომი მომხმარებლის დანიშნულების შესაბამის ქვეყანაში.
Ubuy-ის ვებგვერდზე შეძენილი ყველა პროდუქტი ყოველთვის ექვემდებარება ნებისმიერი ქვეყნის შესაბამისი იურისდუქციის ყველა საექსპორტო და ყველა სავაჭრო და სატარიფო რეგულაციას. ჩვენს ვებგვერდზე/აპლიკაციაში მილიონობით პროდუქტის გამო, ძნელია გაფილტრო პროდუქცია, რომლის გაგზავნაც შეუძლებელია ქვეყნის სპეციფიკური საბაჟო რეგულაციებისა და პროცედურების გამო.
კლიენტი, რომელიც ყიდულობს პროდუქტ(ებ)ს Ubuy ვებგვერდის მეშვეობით და/ან პროდუქტის(ებ)ის მიმღებია დანიშნულების ქვეყანაში, მხოლოდ ის არის პასუხისმგებელი გარანტიაზე, რომ პროდუქტი(ები) შეიძლება კანონიერად იყოს იმპორტირებული დანიშნულების ქვეყანაში, რადგან Ubuy და მისი შვილობილი კომპანიები არ ამტკიცებენ, არ გამოხატავენ და არ იღებენ ვალდებულებას, Ubuy-ის ვებგვერდზე შეძენილი ნებისმიერი პროდუქტის რომელიმე ქვეყანაში შემოტანის კანონიერების შესახებ. თუ შეკვეთილი პროდუქტი (პროდუქტები) არის შეზღუდული ან აკრძალული და არ არის დამტკიცებული საბაჟო განბაჟების ორგანოების მიერ დანიშნულების ქვეყანაში, მომხმარებელს არ აუნაზღაურდება გადახდილი თანხა.
დაგვიანების მიზეზები:
Ubuy-ის მიერ განსაზღვრული მიწოდების სავარაუდო ფანჯარა ასახავს ყველაზე სტანდარტულ მიწოდებას. თუმცა, ზოგიერთ შეკვეთას შეიძლება ხანდახან დასჭირდეს უფრო ხანგრძლივი სატრანზიტო დრო, რომელიც გამოწვეულია შემდეგი გარემოებებით:
- ცუდი ამინდი
- ფრენების დაგვიანება
- ეროვნული დასვენების დღეები ან დღესასწაულები
- განბაჟების პროცედურები
- ბუნებრივი უბედურებები
- დაავადების მასიური გავრცელება.
- სხვა გაუთვალისწინებელი გარემოებები
გადაზიდვის თვალყურის დევნება:
ყველა გზავნილის შემოწმება შესაძლებელია ჩვენს თრექინგ (Tracking) გვერდზე, შეკვეთის საიდენტიფიკაციო ნომრის საშუალებით. შეკვეთის კონტროლის გზები შეგიძლიათ იხილოთ ჩვენი ვებგვერდის ბოლოში აპლიკაციის მომხმარებლებს შეუძლიათ ნახონ"შეკვეთის თრექინგი“ აპლიკაციის ზედა მარცხენა განყოფილების მენიუს სიმბოლოზე დაწკაპუნებით. მომხმარებელს შეუძლია დააჭიროს "ჩემი შეკვეთები" და ადვილად აკონტროლოს ტრანსპორტირება.
ნუ მოგერიდებათ დაუკავშირდეთ ჩვენს მხარდაჭერის გუნდს შემდგომი დახმარებისთვის.